mandag, juli 22

hæk-klipning i juni måned

Som overskriften selv siger, hjalp min bror til med at klippe min mormor og morfars hæk i sidste måned. Og som jeg altid gør til sådan nogle små ting, tog jeg et smut derop for at dokumenterer denne, måske ligegyldige hændelse set i nogens øjne. Selvom det hverken var en kæmpe eller meget lille ting, var det noget, der gav anledning til, at vi kunne samles om det fælles og være behjælpelige på tværs af aldersforskel. Gav det overhoved mening? Jeg vil hvertfald prøve at blive bedre til at fange de små øjeblikke i hverdagen, som vi glemmer også har en betydning.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes disse billeder, siger meget mere end man egentlig tror. Hverdagen er størstedelen af vores liv, så jeg synes virkelig vi burde til at forevige flere minder fra den. Det er rigtig godt set af dig!

    SvarSlet
  2. Dine billeder er ren poesi.

    SvarSlet