søndag, maj 12

the trees blossom

jeg længes efter at lave nogle flere photo shoots. så i dag, da jeg var ude at gå med min mor, gik vi forbi den smukkeste stribe blomstertræer. de var ude på en mark, så jeg gik igennem det synkende jord, for at komme derud og tage lidt billeder. et sted jeg håber på kan være location til nogle billeder meget snart, mens det stadig blomstre. 

kender i det når man står i en situation, som egentlig ikke fornøjer én, og man pludselig bliver overvældet af følelser og ikke kan lade vær med at smile og grine lidt for sig selv? sådan fik jeg det i går, da jeg var på arbejde. jeg kom ud af ingenting til at tænke på mine hunde, hvor meget jeg sætter pris på, at de er her, og glæden jeg ville blive mødt af, når jeg engang var hjemme igen.

jeg vil blive bedre til at skrive, for jeg har altid så mange tanker, men når jeg så sætter mig og skal til at skrive et blog indlæg glemmer jeg alle de ting, der har lagt sig i kø, og som egentlig var meningen skulle siges. 

3 kommentarer:

  1. Jeg kender udmærket godt de finurlige små øjeblikke, hvor man bliver overvældet af tilfældige tankestrømme, og ikke kan holde et smil tilbage. Det er så livsbekræftigende.

    Og sikke smukke billeder. Som altid.

    SvarSlet
  2. Årh hvor er det dog bare sødt det sidste billede. Så kære hunde.

    SvarSlet